Este inca vara si probabil este cel mai bun moment in care sa te muti. Poti renova si poti transporta totul fara probleme cauzate de vremea urata de afara. Cu toate acestea, nu trebuie sa subestimezi procesul si ar fi indicat sa alegi cu grija firma de mutari pe care o vei angaja sa iti transporte tot ce detii, in siguranta si oferindu-ti cele mai bune conditii. Iata cateva sfaturi utile ce iti vor facilita alegerea:
Nu te hotari in ultimul moment
Daca trebuie sa te muti si doresti sa apelezi la serviciile unei firme de mutari, cel mai bine este sa incepi sa cauti cu cel putin o luna sau doua in avans. In acest fel, vei avea mai mult timp sa gasesti profesionistul ideal pentru tine si poate te vei putea bucura si de reduceri pe care multe companii le aplica celor care fac rezervari cu mult timp in avans.
Verifica fiabilitatea unei firme de mutari
Firmele de mutari profesioniste trebuie sa aiba multe informatii disponibile, cat mai detaliat posibil, in care sa enumere toate serviciile oferite. Trebuie sa ai, de asemenea, date de contact unde sa poti vorbi cu cineva si sa poti cere lamuriri suplimentare despre anumite servicii speciale pe care ti le doresti.
Verifica garantiile de asigurare care ti se ofera
Daca ai ceva timp la dispozitie si doresti sa faci asa, verifica daca compania este autorizata. In plus, cauta sa recenziile de pe net, daca sunt disponibile. Si acestea pot fi garantii de buna purtare.
Intreaba prietenii
De multe ori se intampla sa alegi o companie care a fost deja testata de prieteni. Aceasta metoda este adesea utila si astfel poti evita surprize neplacute. Daca o cunostinta a avut de-a face cu o companie care nu avea resurse si personal suficient, care a distrus multe obiecte si asa mai departe, poate este cazul sa iei in seama experienta persoanei respective si sa eviti acea firma. Cu toate acestea, fii foarte atent: gusturile sunt diferite chiar si cand vine vorba de o firma de mutari. Poate pentru prietenii tai anumite servicii au fost satisfacatoare, pe cand, pentru tine acestea sa fie insuficiente. Daca ai incredere in sfaturile unui cunoscut, ar trebui sa il intrebi, in detaliu, care sunt serviciile pe care le-a solicitat companiei si care sunt lucrurile pe care le-a facut singur.
Cere cotatii
Intr-adevar, este recomandabil sa faci acest lucru. Daca ai timp, este bine sa compari preturile, solicitand o oferta diferitelor firme. Sa stii ca ratingul mai mare poate fi cel mai realist. Ai grija, totusi, cand dai de un „chilipir” sau de preturi exagerat de mari.
Stabileste tariful
Daca primesti o oferta de la o companie, specialistul trimis pentru calcul are in vedere doua lucruri mai presus de toate: distanta de parcurs si obiectele de transportat (cantitatea). Te sfatuim sa tii cont de aceste elemente:
-Distanta. Este calculata in km. Pentru a calcula costul, firma evalueaza cantitatea de obiecte care trebuie transportate si inmulteste cifra cu distanta de parcurs.
-Cantitatea. Profesionistul care va face estimarea, cu siguranta nu masoara cantitatea si dimensiunea mobilieurlui la centimetru, ci se limiteaza la realizarea unei medii pe baza numarului si tipului de mobilier. O regula importanta in transportul de mobila este aceea ca spatiul gol este considerat plin. De exemplu, o masa cu un singur picior nu permite transportatorului sa mai depoziteze ceva in spatiul de jos, in timp ce un obiect delicat nu permite asezarea unor alte obiecte deasupra. Spatiul astfel pierdut va fi calculat.
Alte aspecte care afecteaza costul sunt legate de etajul de unde este preulata mobila si cel in care urmeaza sa o depozitezi si, in general, usurinta accesului vehiculelor si personalului firmei de mutari la acea locuinta. Stabilind de la bun inceput un tarif, vei sti cum sa iti calculezi bugetul.
Acestea sunt cateva sfaturi si lucruri pe care sa le iei in considerare cand alegi o firma de mutari. Doar asa nu vei avea nicio problema si mobila ta va ajunge cu bine la destinatie.
Ajută-ne cu un share: