Compania American Apparel pare întotdeauna dispusă să redefinească industria de fashion, fie că este vorba despre adăugarea de păr pubian manechinelor din vitrine, fie că este criticată pentru reclamele cu tentă pornografică sau pentru folosirea unui model în vârstă de 62 de ani în ultima lor campanie publicitară pentru lenjerie intimă.
Cine spune că nu poți purta lenjerie intimă la 62 de ani? Și cine spune că n-o poți și promova? Sigur nu cei de la American Apparel. Controversata casă de modă a angajat-o pe Jacky O’Shaughnessy, în vârstă de 62 de ani, pentru a apărea în cea mai nouă campanie publicitară cu lenjerie intimă.
Îmbrăcată doar în dantelă, un sutien fără bretele și puțin ruj roșu, Jacky dovedește că American Apparel este cam singurul lucru în care vrei să fi văzută, indiferent de vârstă.
Fotografiile campaniei o arată pe Jacky îndinzându-și picioarele și întinsă pe podeaua unui depozit în care totul este alb. Pozele sunt însoțite de mesajul “stilul sexy nu are dată de expirare” și a primit, nu în mod surprinzător, numeroase like-uri pe Facebook și Instagram.
Jacky a mai fost implicată în alte campanii American Apparel. De fapt, ea și-a pus prima dată fața în slujba brandului în 2012, când a pozat pentru campania “Advanced Apparel” dar în acele poze ea era complet îmbrăcată.
Ajută-ne cu un share: