Înapoi la jeanșii skinny! 6 alimente care-ți fac stomacul plat

E momentul să ne întoarcem la hainele de toamnă, la eșarfele mari, călduroase și la temuții jeanși skinny, care nu iartă niciun gram în plus. Tocmai când credeam că am scăpat de stresul costumelor de baie, acum intervine presiunea de a încăpea și de a arăta cât mai bine în pantalonii mulați.

Fiecare persoană trece prin momente în care senzația de balonare îi afectează nu numai felul în care arată și se simte, ci și stima de sine. E bine să știi că senzația de balonare e cauzată, în general, de procese naturale din timpul digestiei și că e provocată de acumularea de lichide sau producerea de gaze în corp. Iată câteva alimente care te pot scăpa de ea:

1. Orez (carbohidrați complet digerați)

Unele alimente, în special unii carbohidrați, sunt fie nedigerabili, fie parțial digerabili. Aceștia produc acumularea de gaze și, deci senzația de balonare. Conform Colegiului American de Gastroenterologie, orezul și făina de orez reprezintă cele mai bune substitute pentru amidonul din grâu, ovăz, porumb și cartofi. Orezul e digerat complet în intestinal subțire, având șansele cele mai mici de a provoca gaze.

2. Banana (potasiu)

Senzația de balonare poate avea cauza în doze mari de sodiu integrat în alimentație. Sarea ascunsă, cea prezentă în majoritatea mâncărurilor procesate și în mai toate mâncărurile restaurantelor, ajută la reținerea apei în organism. Potasiul face exact contrariul, o banană fiind remediul potrivit după o masă extrem de bogată în sodiu.

3. Iaurtul (probiotic)

Singura regulă care trebuie să fie respectată ține de a alege un iaurt care conține culturi active. Consumul regulat ajută la creșterea bacteriilor “bune”, care ajută digestia și previn balonarea. Cea mai bună sursă o reprezintă iaurtul simplu, nu foarte gras. Dacă simți nevoia să fie dulce, pune câteva din fructele tale favorite în el, mai degrabă decât să alegi iaurturile ce conțin deja fructe.

4. Ceaiul de plante (antispasmodic)

Cercetătorii au descoperit că menta activează un canal “anti-durere” în stomac, care ajută la calmea inflamație. Pentru a scăpa de senzația neplăcută de apăsare, bea un ceai ușor de mentă pentru a-ți ajuta mușchii să nu se mai contracte și a te simți rapid bine.

5. Castravetele (diuretic natural)

Dacă suferi deja de balonare, castraveții te pot ajuta rapid, devenind gustarea perfectă care aplatizează stomacul: conținutul lor bogat în apă și scăzut în fibre e un diuretic care te poate ajuta să te simți mai slabă.

6. Papaya (papaina)

Un studiu din 2009 a descoperit că în papaya se ascunde papaina, o enzimă care, atunci când fructul este copt, acționează ca un laxativ ușor. Este un fruct exotic, nu întotdeauna ușor de găsit, dar merită încercat să îl introduceți în alimentație.

dyfashion.ro

E bine să îți amintești că fiecare organism reacționează în mod diferit și că e bine ca, dacă senzația continuă timp de o perioadă bună de timp, să te adresezi medicului, pentru că ar putea fi un simptom al unor probleme de sănătate.

Ajută-ne cu un share:
Previous

Model pentru lenjerie intimă la 62 de ani

6 lucruri ciudate pe care nu le știai despre fardul de pleoape

Next

Lasă un comentariu