Cum sa iti promovezi eficient afacerea in online

|

In ziua de azi, online-ul face parte din viata noastra de zi cu zi, motiv pentru care trebuie sa invatam sa ne mutam cu afacerea personala si in acest spatiu.

Nu este asa greu precum pare, ba chiar este o metoda eficienta de promovare, daca stam sa ne gandim la avantajele pe care le ofera. Este mult mai simplu sa faci publicitate online, din propria locuinta, decat sa incerci abordari directe cu oamenii.

A trecut de mult era impartitului de pliante, acum este momentul sa faci ceva prin intermediul internetului! Iata cum sa iti promovezi eficient afacerea in online, astfel incat castigurile sa nu intarzie sa apara:

  • Investeste intr-un site web de prezentare: sa luam exemplul Angliei, locul in care daca ai o afacere, oricat de mica ar fi aceea, daca nu ai un site care sa te promoveze si pe internet, practice nu existi! Recomandabil este sa apelezi si la o agentie de marketing online, care sa iti creasca rank-ul pe Google sau alte motoare de cautare. Nu uita sa ai pe site si o sectiune dedicata unui formular de contact. Poti pune la dispozitie un numar de telefon sau un email al firmei (ca oamenii sa aleaga metoda de contact preferata).
  • Nu uita si de Social Media, pentru ca in ziua de azi oricine detine un cont de Facebook sau de Instagram. Promoveaza-ti afacerea si serviciile si in acest spatiu, pentru ca este o metoda gratis (platesti doar daca doresti sponsorizarea postarilor).
  • Poti posta oricand anunturi gratuite pe site-urile de profil. Nu se stie niciodata de unde sare iepurele, iar clienti se pot gasi daca stii unde anume sa ii ‘’cauti’’. In astfel de anunturi este recomandat sa postezi cateva detalii clare despre produsele sau serviciile pe care le oferi, dar si cateva fotografii clare, concrete, care sa aduca si acel impact vizual, care chiar poate face o diferenta in vanzarile online.
  • Abordarea directa a clientilor este si ea eficienta. Necesita doar ceva timp liber pentru a putea da mesaje sau email-uri prin care sa iti prezinti ofertele. Poti cauta eventualii client pe Google sau pe Facebook.

Voi ce alte metode de promovare online cunoasteti sau practicati? Sunt eficiente, usor de implementat si de pus in practica? Cu siguranta sunt recomandate si metodele fizice de promovare (pliante, articole promotionale, reclame stradale), dar pentru a mentine un echilibru in ceea ce priveste afacerea pe care o aveti, atunci balanta trebuie sa arate cam asa: 70% promovare online si doar 30% promovare offline.

Metodele online sunt mult mai ieftine si produc zero risipa de resurse. Daca tineti cont macar de aceste sfaturi, atunci afacerea nu are cum sa mearga in jos. Ba din contra, aveti doar de castigat.

Rezultatele apar doar la persoanele care sunt perseverente in ceea ce fac si isi doresc sa atinga succesul prin munca cinstita. Si, nu in ultimul rand, nu uitati ca nu conteaza cata reclama faci, conteaza calitatea acesteia, pentru ca aceasta face adevarata diferenta la final, atunci cand un client se decide asupra serviciilor dorite.

Ajută-ne cu un share:
depurtat.ro
Previous

De ce este o idee buna sa faci optimizare SEO pentru site-ul tau

Top 5 vitamine pe care n-ar trebui să le iei

Next

Lasă un comentariu