7 trucuri surprinz─âtoare care topesc kilogramele

Toată lumea vrea să găsească un fel miraculous prin care să scape de cât mai multe kilograme, în cel mai scurt fel posibil. Descoperă 7 strategii de success:

1. Ia vitamine

├Äntr-un studio publicat de International Journal of Obesity, cercet─âtorii au rugat 96 de femei obese s─â ia multivitamine, un supliment de calciu sau un medicament placebo pentru 26 de s─âpt─âm├óni. Grupul care a luat vitaminele avea, la finalul studiului, mai pu╚Ťin─â gr─âsime corporal─â dec├ót celelalte. Un cercet─âtor spune c─â exist─â persoane care m─ân├ónc─â mult pentru c─â au nevoie de anumi╚Ťi nutrien╚Ťi, ad─âug├ónd c─â, ├«n ciuda faptului c─â luarea de vitamine nu constituie, ├«n sine, un program de sl─âbit, acestea ar putea reduce nevoia de a conuma mult─â m├óncare.

2. Așează-te la masă în locul potrivit!

Cele mai bune locuri ├«n care ar trebui s─â stai, dac─â mergi la o mas─â cu prietenii, este la cap─âtul unei mese, pentru c─â ÔÇ×centrul mesei va fi ├«ntotdeauna plin de p├óine, chips-uri ╚Öi alte platouri care invit─â la consumÔÇŁ, spune psihologul Stephen Gullo, autorul unei faimoase c─âr╚Ťi pentru diet─â.

3. Cite╚Öte-╚Ťi mailul!

C─âsu╚Ťa ta de email poate fi cea mai bun─â surs─â pentru a descoperi informa╚Ťii bune despre diet─â ╚Öi nutri╚Ťie. Cel mai simplu lucru, spune nutri╚Ťionistul Joy Bauer din New York, e s─â te abonezi la c├ót mai multe publica╚Ťii care pun accentul pe dieta s─ân─âtoas─â, exerci╚Ťii ╚Öi wellness, cit├ónd un studiu care spune c─â persoanele care citesc aceste newslettere s─âpt─âm├ónale consum─â mai multe legume ╚Öi fructe ╚Öi mai pu╚Ťine gr─âsimi trans dup─â doar 16 s─âpt─âm├óni ╚Öi c─â fac mai multe exerci╚Ťii.

4. Trage draperiile!

dyfashion.ro

Dac─â dormi ├«n ├«ntuneric deplin ai putea s─â pierzi kilograme. Cercet─âtorii de la Ohio State University au descoperit c─â ╚Öoarecii care dormeau ├«n ├«ntuneric total erau mai pu╚Ťin predispu╚Öi la obezitate dec├ót cei care dormeau ├«n lumin─â puternic─â sau ├«n fa╚Ťa luminii televizorului. Neurocercet─âtorul care a condus studiul, Laura Fonken, spune c─â ╚Öoarecii care dormeau fiind expu╚Öi la lumin─â m├óncau la ore neobi╚Önuite, adic─â echivalentul uman al m├óncatului ├«n miez de noapte.

5. Las─â vina la o parte

Dup─â o mas─â nes─ân─âtoas─â, nu ├«╚Ťi face prea multe mustr─âri de con╚Ötiin╚Ť─â, sus╚Ťine Kristin Neff, profesor asociat de dezvoltare uman─â ╚Öi cultur─â la Universitatea din Austin, Texas. Persoanele care ╚Ťin diet─â sunt predispuse s─â m─ân├ónce mai mult atunci ca r─âspuns la stres, mai ales atunci c├ónd se simt vinova╚Ťi pentru ceea ce tocmai au m├óncat.

6. Uit─â-te mai pu╚Ťin la televizor

Adultul obi╚Önuit petrece aproximativ 5 ore zilnic ├«n fa╚Ťa televizorului. Atunci c├ónd cercet─âtorii au realizat un experiment prin care subiec╚Ťilor li se ├«nchidea televizorul for╚Ťat dup─â 2,5 ore, s-a descoperit c─â participan╚Ťii la studiu ardeau, zilnic, cu 119 calorii mai mult

7. Alege gust─âri s─ân─âtoase

Alimentele neprocesate oblig─â organismul, spune nutri╚Ťionistul, s─â foloseasc─â mai mult─â energie pentru a le digera ╚Öi considerabil mai mult─â dec├ót ├«n cazul alimentelor rafinate, a╚Öa c─â arzi mai multe calorii atunci c├ónd le m─ân├ónci. E foarte simplu, alegi orez brun ├«n loc de alb, un m─âr ├«n loc de suc de mere din comer╚Ť ╚Öi asta poate constitui o schimbare important─â, ├«n timp, pentru silueta ta.

Ajut─â-ne cu un share:
Previous

3 obiceiuri de diminea╚Ť─â care-╚Ťi stric─â ├«ntreaga zi, f─âr─â s─â-╚Ťi dai seama

6 mituri despre creșterea în greutate și slăbit

Next

Las─â un comentariu