7 b─âuturi de care nu trebuie s─â te mai atingi niciodat─â

C├ónd te g├ónde╚Öti la cum s─â ├«╚Ťi modifici dieta ├«n ├«ncercarea de a pierde greutate sau s─â ├«╚Ťi ├«ntre╚Ťii s─ân─âtatea, este u╚Öor s─â te u╚Ťi la contribu╚Ťia pe care o au b─âuturile. Nu toate b─âuturile sunt ├«ns─â bune.┬áIat─â 7 b─âuturi pe care nu ar trebui s─â le consumi niciodat─â:

1. Ceaiul cu ghea╚Ť─â

Este o alegere atractiv─â ├«ntr-o zi torid─â ╚Öi poate p─ârea o alternativ─â s─ân─âtoas─â ├«n compara╚Ťie cu celealte sucuri.

Totu╚Öi, dezavantajele ceaiului cu ghea╚Ť─â depa╚Öesc avantajele, deci acesta nu este cea mai ├«n╚Ťeleapt─â alegere.

Cele mai populare branduri de ceai con╚Ťin cel pu╚Ťin 250 de calorii, ╚Öi vei fi dezam─âgit─â s─â afli c─â multe dintre ele con╚Ťin mai mult zah─âr dec├ót te-ai a╚Ötepta.

Dec├ót s─â cumperi acest fel de ceai, ├«ncearc─â s─â ├«╚Ťi faci singur─â. Dac─â adaugi zah─âr, asigur─â-te c─â e o cantitate mic─â (de preferabil zah─âr brun), ╚Öi ├«ncearc─â s─â reduci treptat cantitatea p├ón─â c├ónd te obi╚Önuie╚Öti s─â bei f─âr─â zah─âr.

2. Ciocolat─â cald─â

Poate că știi deja că ciocolata caldă este nesănătoasă, dar probabil nu ești conștientă de cât de dăunătoare pot fi ingredientele din ea.

├Än general, ciocolata cald─â pe care o cumperi din cafenele este foarte rea din toate punctele de vedere. Aceast─â b─âutur─â con╚Ťine 22 g de gr─âsimi saturate ╚Öi 85 g de zah─âr.

Dac─â vrei o b─âutur─â care s─â ├«╚Ťi satisfac─â pofta de ciocolat─â, caut─â-le pe acelea care con╚Ťin mai pu╚Ťin de 100 de calorii ╚Öi foarte pu╚Ťin zah─âr. Dac─â le faci cu ap─â fierbinte ├«n loc de lapte, atunci po╚Ťi s─â te bucuri de ele f─âr─â vin─â.

3. Apa cu arome

Apele cu arome ├«ncearc─â s─â te ademeneasc─â pretinz├ónd c─â au vitamine ╚Öi al╚Ťi nutrien╚Ťi, dar nu te l─âsa p─âc─âlit─â de aceste afirma╚Ťii.

Chiar ╚Öi acelea care promit s─â ├«╚Ťi ofere vitamine bune pentru corpul t─âu, acestea pot face mai mult r─âu din cauza cantit─â╚Ťii de zah─âr pe care o con╚Ťin. ├Än unele cazuri, vitaminele din apele cu arome sunt solubile ├«n gr─âsime. Dat fiind faptul c─â apa nu con╚Ťine gr─âsimi, este pu╚Ťin probabil ca organismul t─âu s─â poat─â absorbi cantit─â╚Ťi mari de vitamina A ╚Öi E.

Dac─â e╚Öti tentat─â de o sticl─â de ap─â cu arom─â, verific─â ├«nt├ói eticheta. Con╚Ťinutul de zah─âr ├«nseamn─â c─â ar fi mai bine s─â bei ap─â simpl─â (sau chiar o por╚Ťie mic─â de suc natural) care asigur─â o cantitate de vitamine ╚Öi minerale normal─â.

4. B─âuturile energizante

B─âuturile energizante pot p─ârea o solu╚Ťie ├«n zilele pline de munc─â ╚Öi de ├«nv─â╚Ťat, dar dac─â este important pentru tine s─â r─âm├ói s─ân─âtoas─â atunci trebuie s─â ╚Ötii mai multe despre aceste surse de energie.

De exemplu, o b─âutur─â energizant─â poate con╚Ťine p├ón─â la 280 de calorii ╚Öi 62 de grame de zah─âr.

B─âuturile energizante au fost asociate cu atacuri de cord, pierderea cuno╚Ötin╚Ťei, b─ât─âi neregulate ale inimii, accidente vasculare. Dac─â sim╚Ťi c─â ai nevoie de un impuls, alege o cafea.

5. B─âuturi ├«nghe╚Ťate

Dac─â nu ├«╚Ťi place berea sau lichiorul ╚Öi cau╚Ťi s─â te bucuri de o b─âutur─â alcoolic─â, cocktail-urile sunt de obicei cele mai evidente alegeri. Vara, b─âuturile ├«nghe╚Ťate devin cu adev─ârat ispititoare.

Totu╚Öi, ├«nainte s─â comanzi un cocktail ar trebui s─â ╚Ötii ├«n ce te bagi. Din p─âcate, unele b─âuturi con╚Ťin mai multe calorii dec├ót o cin─â obi╚Önuit─â, dep─â╚Öind chiar ╚Öi 800 de calorii.

6. Milkshake-urile

Sunt deserturi lichide, deci trebuie să fii precaută ca și în cazul unei felii de tort de ciocolată.

Etichetate ca fiind s─ân─âtoase datorit─â cantit─â╚Ťii de calciu din ele, milkshake-urile con╚Ťin foarte mult─â gr─âsime ╚Öi zah─âr. Un milkshake dintr-un fast-food sau restaurant va con╚Ťine ├«ntre 500-700 de calorii ╚Öi multe gr─âsimi saturate.

Totu╚Öi, po╚Ťi face un milkshake s─ân─âtos acas─â. Folosind un lapte degresat, ├«nghe╚Ťat─â f─âr─â gr─âsimi ╚Öi o por╚Ťie de c─âp╚Öuni proaspete, vei fi capabil─â s─â faci o b─âutur─â delicioas─â ╚Öi mai s─ân─âtoas─â dec├ót cele de la restaurante.

7. Smoothie

Pot fi o alegere bun─â ├«n cazul dietelor datorit─â cantit─â╚Ťii de fructe ╚Öi legume care reduc riscul de cancer, bolile de inim─â, ╚Öi au beneficii pentru corpul t─âu.

Totuși, aceste băuturi vândute în cafenele sunt capabile să submineze încercările ale de a slăbi.

Multe dintre ele con╚Ťin ├«n jur de 350 de calorii ╚Öi o cantitate mare de zah─âr rafinat pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi gustul. Unele dintre ele sunt f─âcute din ├«nghe╚Ťat─â sau lapte.

Asta nu ├«nseamn─â c─â trebuie s─â renun╚Ťi s─â mai bei smoothie-uri. Po╚Ťi opta s─â le prepari acas─â unde po╚Ťi crea b─âuturi s─ân─âtoase ╚Öi nutritive care ├«mbun─ât─â╚Ťesc s─ân─âtatea ╚Öi s─â ├«╚Ťi men╚Ťii trupul zvelt.

Folose╚Öte un blender pentru a face un smoothie r─âcoritor din iaurt grecesc, fructe proaspete, ╚Öi f─âr─â zah─âr. Sau dac─â preferi legumele, po╚Ťi folosi spanac ├«n combina╚Ťie cu alte legume.

Ajut─â-ne cu un share:
Previous

5 remedii naturale pentru unghiile galbene

7 semne c─â ├«╚Ťi sufoci iubitul

Next

Las─â un comentariu