5 metode ca să devii mai mulțumită de actualul loc de muncă

|

Poate că la început ți-a plăcut la nebunie locul tău de muncă, colegii și sarcinile pe care le ai de făcut. Este însă cât se poate normal ca în timp să ajungi să fii dezamăgită că îți petreci mai mult timp la serviciu decât alături de cei dragi și să simți că munca pe care o faci nu te mai stimulează la fel de mult.

Fericirea la locul de muncă nu este totuși atât de imposibilă pe cât ai putea crede. Este important să începi să îți creezi cât mai multe momente plăcute pentru că, foarte important, astfel îți crești productivitatea și câștigi atitudinea care te ajută să rezolvi orice problemă apărută în cale.

1. Simte-te ca acasă

E clar, nu poți decora clădirea, biroul și uneori nici măcar spațiul de lucru pe placul tău. Dar e important să îți aduci cât mai multe elemente de sprijin, care să te facă să te simți cât mai în largul tău, fără a transforma biroul complet. Apelează la câteva suveniruri de mici dimensiuni, la cana ta favorită de cafea de acasă, chiar adu-ți șalul sau cardiganul favorit, pentru momentele în care e răcoare. Personalizează-ți, dacă poți, și screen saver-ul și fotografia de pe desktop fie cu chipurile oamenilor dragi, fie cu locurile în care ai petrecut vacanțe extraordinare.

2. Ia-ți pauze și mergi afară

E cel mai simplu sfat: indiferent dacă ești sau nu fumătoare, mergi măcar 10 minute afară, oricum ar fi vremea. Te vei simți mai bine, vei respira aer proaspăt și cu ajutorul mersului vei alunga oboseala, totul în timp ce îți stimulezi creativitatea și productivitatea.

3. Adu-ți de acasă câteva gustări sănătoase

Nu te baza pe automate sau pe restaurantele din clădirea de birouri: ia-ți de acasă o gustare care să fie compusă fie din nuci și semințe, fie batoane de cereale și ciocolată neagră. Nu doar că vei reuși să cheltuiești mai puțini bani, dar e cel mai simplu mijloc de a-ți menține buna dispoziție și, foarte important, sănătatea.

ejolie.ro

Nu uita! Primul semn al deshidratării este oboseala, așa că ține o sticlă pe biroul tău și bea cât de multă apă poți!

4. Fii mai organizată!

E simplu să fii liniștită atunci când toate sarcinile merg bine și când știi mereu ce ai de făcut, în ordinea priorităților. Fă-ți liste și folosește-le, pentru că e cel mai simplu fel de a te asigura că nu uiți nimic important și că nu ajungi să fii agitată și haotică.

5. Interacționează cu cei din jur

E clar că cele mai sigure și mai eficiente comunicări legate de muncă se fac electronic, cu ajutorul mailului. Dar nu uita că cel mai simplu fel în care îți poți crește energia și chiar stima de sine este să interacționezi cu cineva față în față. Te vei simți mai mulțumită la finalul zilei dacă ai găsit măcar câteva minute în care să vorbești sau să glumești cu cineva și vei avea o dispoziție mai bună, care îți va face întreaga zi de muncă mai frumoasă.

Ajută-ne cu un share:
depurtat.ro
Previous

Dictionar de vise – litera P

5 secrete pentru a-ți simplifica viața

Next

Lasă un comentariu